lördag 19 maj 2012

Är sommaren på väg nu ...


Vilket härligt väder vi haft idag, och imorgon ska det fortsätta:-) och tydligen hela veckan! Visst känns dagarna mycket längre när det e "sommar". Man äter senare, ljust så mycket längre och man blir inte alls lika trött ... Idag e premiär för Grillning. Vi åkte ut till Ingarö på morgonen och är fortfarande kvar:-) En av Janes kompisar i skolan har ett ställe 3 km härifrån så vi var dit en sväng idag och dom kom hit en sväng. Barnen har badat. Inte jag, brrr, jag e en riktig "badkruka"- Nu har jag gått in, satt värmepumpen på 27 grader i smyg... Älskar värme! Och när man varit ute hela dagen och även om det varit varmt blir jag alltid lite små kall när kvällen kommer ....

Ps. Jag hade fel igår, Camilla åkte ur Lets Dance ... Då blir det väl Schenkenberg nästa vecka då  Ds.

Kraam så hörs vi snart igen









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar