tisdag 8 maj 2012

Favorit pysselaffär och "gos" ...


Självklart satt jag längst fram i bussen för att vara säker på att jag hoppade av vid rätt ställe ...
Undra hur det funkar idag... Om de tuffa sitter längst bak i bussen och de lite "mindre tuffa" längst fram. Så var det när jag gick i skolan...


Nacka Forum, vilket ställe! Både massa affärer, barnaktiviteter, matställen, fik och det bästa- Inte mycket folk alls! Buss från slussen som stannar exakt utanför. Helt perfekt! Och inte svårt alls att hitta:-) ..

Jag hittade en favoritaffär. Panduro. Kunde handlat massa här inne men fick med mig en barnsax, glitter, lite pyssel, nåt man ritar och sedan in i ugnen och därefter ska det bli en fin nyckelring hem.

Här fanns verkligen ALLT. Här massa pärlor, såpbubblor, fågelholkar man kunde måla, färg, pennor och allt!!

Träffade mysiga Jessica Sörgaard som jag känt många år nu ...  men tyvärr inte hinner träffa så ofta:-(  Lunch först och sedan fika.... Vi hade massa att prata om och "vips" hade det gått två timmar och det var dax för dagis hämning av Julia och en kompis.

         
                       Söta lilla Jackson var också självklart med så jag passade på att gosa lite:-) Mysigt !


                              Nu full fart här hemma med dans och sång uppvisningar på höööög nivå!




Om jag tittar bort för en sekund eller försöka få klart detta inlägg så skriker någon av dom:
TITTA DÅ`!

Kraaam



1 kommentar:

  1. Jag sitter också längst fram...jag är nog inte så tuff ;)
    Kram på dig

    SvaraRadera