onsdag 30 maj 2012

skratt eller gråt ...?


Nu gäller det att kolla Filifaxen dagligen. Oj vad mycket datum det är inbokat ... Avslutningar, Dagismöte, Flera kalas, Uppvisning sista ggr på simning, Skola ledig, Picknick hela klassen och mycket mycket mera på kort tid ...
Jag orkade inte fixa ryggsäcken med matsäck i går kväll så det gjordes i ordning i morse. Och i morgon är det picknick avslutning för dagis i parken och fredag ska Jane till skansen med skolan och ha matsäck.... Det e mycket packande nu´....

Jag har mycket på min: göra lista idag i mobilen.. Ligger lite efter eftersom vi varit borta några dagar och igår gick hela dagen åt till "klassresa" som var fantastiskt! Kan varmt rekommendera Lådbilslandet. Barn mellan 2-10 år har massa skoj att göra där. Finns både café och toaletter på plats. MEN jag har hört att mitt i sommaren (semestern) är mycket folk och långa köer till allt:-(  som överallt annars ... det e lite synd!

Fick med mig detta fina hem idag.. Man skulle kunna pryda alla väggar, hyllor med fina pyssel:-) ...
Jag har visat "familjen" som Julia gjort innan också men idag fick de följa med hem. Lilla "trädet" ska tydligen följa med om vi åker iväg i sommar för att det vill ha vatten ..


I kväll kommer en gammal vän till mig (Ankie Svedberg) "till vänster" "jag till höger" vet inte om jag skrattar eller gråter ..... hem till oss och ska sova över, mysigt !!

    
 
   


1 kommentar:

  1. Ha ha ha... Det där kortet tror jag att det är jag som knäppt. Barcelona med SB. Kommer inte ihåg vilket år vi var där. Du gråter inte, du skrattar :)
    Kram

    SvaraRadera