torsdag 10 maj 2012

Kram härliga torsdag kväll !


Varför ska det börja regna när det börjat så bra ....
Det närmar sig helgen. Jag brukar oftast känna mig nöjd att vara hemma, ta det lugnt, ha vänner hemma eller helt enkelt mysa i "för en gång skull" tysthet framför tv:n med ett glas vin:-) Mysa och ha tjejerna nära eftersom båda får sova med mig på helgen när jag e ensam ....
Nu känner jag för något annat helt plötsligt!? Var alldeles för länge sedan jag var "ut"!
Jag vill ut, komma hem sent, släppa alla tankar, inte planera. Att få släppa ut håret och bara vara barnslig behöver man ibland:-) !?
Det jag allra helst vill är att dagen efter: HA SOVMORRON !!! Jag vet att många av dessa saker går att fixa, dock inte alla... Hi Hi

Har ingen rolig bild tagen idag, men hittade denna som jag bara måste få visa dig. 
OBS!! Det har inget med inläggs-texten att göra.  Ha Ha ;-)


Kraam till en bra "tv-torsdag kväll:-)" ... Imorgon e det fredag & då händer mycket skoj:-)

1 kommentar: