lördag 3 december 2011

vi blåste nästan bort ...

Vi blåste verkligen nästan bort!! Fy, nästan otäckt!
Vår hemma dag blev inte alls en hemmadag ..... Vi gick iväg på NK med en av mina bästa vänner o hennes barn. Där vi fick träffa tomten och skriva önskelista och lämna i hans egen fina röda brevlåda!




Vi kikade runt lite men OJ OJ -jag tror hela Stockholm var ute. VAD MYCKET FOLK!! KÖ ÖVERALLT!!! När vi äntligen kommit fram i fikakön (där vi säkert stod 20 minuter) blev självklart Julia bajsnödig .....
Kön till toaletten var SÅ lång. Säkert 20 stycken före oss. Men efter några små jämrande att NU BAJSAR jag på mig, fick vi smita före i kön ......

Vi kollade inne på NK - så himla fina saker !!! Men man ska inte gå en lördag innan jul så klart :-)


Efter lite ponnyridning i Kungsträdgården vid julmarknaden så småsprang vi hem. Alla började frysa när det småregnade och blåste. Det e faktiskt lite ovanligt :-)




Nu en mys lördag. Några kompisar till barnen kom över en sväng och våra grannar som ingår:-) Så nu e det skola på hög nivå :-)....

Och jag kan i LUGN och ro sitta och skriva och äta godis utan att någon märker vad jag gör ... HI HI

1 kommentar:

  1. Det blev en trevlig dag för er ändå, trots blåst o regn.Mycket skönt att komma in i värmen efteråt och få lite lugn och ro ha ha Kram

    SvaraRadera