torsdag 1 december 2011

Tomten, finns han?! JAA såklart...

Vi har skickat iväg önskelistan till Tomten:

Janes önskelista

Nr 1 En HAMSTER
Nr 2 En iPhone 4S
Nr 3 i pad
MEN hon kan även tänka sig fiskar, en hund som kan vifta på svansen o prata :-)

???? När jag var liten var Hamster uteslutet och de andra visste jag inte ens vad de var, fanns ju inte ens:-O

Julias Önskelista

Nr 1 Bilbana/Garage
Nr 2 ???????

Detta har vi köpt:



Kanske e jag som e gammalmodig, men jag tycker INTE det e ok att en 6, 7 åring ska ha mobil, egen dator osv !?
Visst det KAN vara bra, MEN det går utmärkt utan också !!! Jag tycker de har nog svårt ibland att koncentrera sig och lyssna vad man säger ......

Idag har jag gått massa. Nu ska jag ut o gå igen. Skolan väntar snart. Vi ska iväg på ridning idag. JIPPI !!!!!! Och inga protester idag:-) Känns toppen. Jane VILL fortsätta rida!!! HOPPAS NU BARA INGEN RAMLAR AV IDAG, för DÅ vill hon nog sluta igen....

Det dök faktiskt upp en bild från igår:


(lånad av Finest.se)

1 kommentar: