fredag 9 december 2011

fredag med stort F ....

Fredag förmiddag och vi fick se en skymt av SNÖ i morse. Snöade rätt mycket.JIPPI! När vi väl kom ut var det bara regn:-( och dom vita fina flingorna var borta ...

De hade fixat så otroligt fint på dagis. Discot hade startat redan när vi kom och sedan skulle de ha en hel dag i festens tecken!
(Hade jag tänkt mig för hade jag kunnat vara med en hel dag idag istället ....)



Idag har jag massa att fixa innan halv 3 då det är dax att hämta upp på skola och dagis igen ...

Fick tag i min vän Micke som ska hjälpa mig att få med alla julklappar från Stockholm till Hudiksvall nästa vecka (snällt!!!) Slipper jag både släpa med vagn, resväskor, barn, julklappar o allt annat SJÄLV på ett proppfullt SJ Tåg som man nästan garanterar även blir sent eller något annat händer.. Det är typiskt när jag åker tåg. Alltid händer det något oväntat! Hoppas på bättre tur denna gång.
Eftersom vi åker direkt till Afrika från Hudiksvall är det inte bara vinteroveraller, fleeskläder, underställ, vinterkängor, mössor osv som ska packas, Det är även bikini, sommarkläder, flaskor, välling, en hel kasse från Apoteket mm mm mm som ska med. Så det räcker nog inte med 2 väskor !!!

Nu ska jag iväg så vi hörs lite senare

Hade tänkt kommit iväg på IDOL ikväll, vi får se hur det blir.
Jag har försökt berättat att man ser MYCKET bättre hemma i soffan än att vara på plats och att man kan mysa under täcket med massa godis.... mm
Vi får se hur det blir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar