fredag 9 december 2011

fina naglar och pepparkaksbakning ...

Visst e mina naglar fina !! OCH de är faktiskt mina egna!! De hade blivit så långa och det finns ett (gelish eller shellac)som vi målade med:
Det är alltså ett nagellack som är gelebaserat och på så sätt förstärker nageln extra + att färgen sitter kvar mycket längre än ett vanligt nagellack. Tror att runt 3 veckor är vanligt att färgen sitter och ser bra ut!


Hem en sväng för att äta en "hämt-sushi" Jag beställer alltid Gravid sushi eftersom jag inte gillar lax .... och älskar avakado och räkor. Det känns konstigt varje gång jag säger det så jag brukar "viska" så de knappt hör vad jag säger ....
- Vad sa du? GRAVID sushi ....
- ja ..


Jag har varit och handlat till vi ska baka pepparkakor idag:-) och passade på att köpa Expressen & Bilagan och hittade detta :


Längst ner till höger ...
Dax för hämtning igen, hörs senare

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar