onsdag 21 december 2011

kallt och varmt .....

Idag har det varit lite kallare -8 grader ungefär. Då ligger snön kvar:-) Det e ju viktigt! 5 km sparkåkning blev det idag med snälla morfar!!


Barnen har inte varit som de "brukar" idag. Massa tjafs, gnäll och ovänner om nästan allt! Hoppas på en bättre dag imorgon! Kanske har det blivit lite för många sena kvällar ...

Det har varit lite bak idag:


Ovänner till och med om slickepotten (fanns bara en ....)

Vi har även passat på att hälsa på barnens "farmor o farfar". De har alltid varit som en farmor o farfar för Jane och Julia och det är väl mer värt än att ha en farmor och farfar som inte skulle bry sig eller inte ens finns ...

De har själv 5 barn och en hel hög barn barn och jag känner ingen som är så lugn, fin och snäll och har sånt tålamod .... med alla barn som dom! Vi har haft tur ännu en gång;-)

Vi pratade med "afrika" idag och där är över 30 grader som vanligt. Börjar smått bli nervös för vår långa resa med massa väntan o mellanlandningar. Kommer ta oss över ett dygn dörr till dörr ....

Har ju haft vår lilla julafton så jag har gömt undan lite "bra julklappar" spel, o pyssel osv som e bra att ha med på resan. Vi kommer även ha en liten "riktig julafton på lördag" Sedan drar vi på Söndag !!

Så HÄR känner jag mig just nu så då förstår du att jag borde lägga mig snart !!


ska bara dricka upp vinet som mamma nyss fyllt på :-) Hi Hi

GodNatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar