söndag 25 december 2011

God-Jul och Gott Nytt År


midvinter nattens köld e hård ...... endast tomten e vaken:-)



God fortsättning min vän! Hoppas din dag varit bra och att du fått fira med dina nära och kära! Tänk det finns många som inte alls gillar julen och det kan jag förstå om man inte har några nära och kära. Det e ingen självklarhet!

Morgonen här började med en "julstrumpa" Jag fick också ... och vi fick alla trosor, vilken tur. För de var slut:-)

Vi har dansat runt granen och morfar och Julia hann åka sin dagliga spark-tur. Den här gången för att se om de såg tomten:-)

Sedan har vi som vanligt varit i Forsa! Vi har som de flesta andra Svenskar ätit massa god julmat, tittat på Tv klockan 15 och väntat på Tomten som sa att vi varit snälla och hade med sig massa "klappar" !!






Nu är klockan mycket och vi ska snart upp .... Vi åker iväg rätt tidigt och för att få några timmars sömn säger jag God Natt så hoppas jag kunna kika in här om inte varje dag någon gång i alla fall !!!

Massa Kraaaamar och Gott Nytt År om inte annat

1 kommentar:

  1. God fortsättning. Hoppas att ni får en härlig utlandsresa. Värme lär ni ju få så det räcker och blir över. Var rädda om er. Kram

    SvaraRadera