söndag 24 november 2013

Modecenter


När man inte känner sig bra är tålamodet inte på topp....
Hade inte dessa varit framför mig hade jag lätt kunnat fuska mig fram mycket lättare idag. Och hade någon tutat på mig hade jag nog till och med tutat tillbaka och kanske mer därtill också! Det är ju farligt att köra bil mitt i stan i mörkret. Cyklister och de som går bara dyker upp där dom "vill" ...



Var och hämtade upp Jane i Kungsträdgården där hon varit och åkt skridskor (premiär för i år) ett par timmar med en kompis och hennes lillasyster och pappa. Hon ville så klart så gärna att jag skulle vara med, men jag orkade bara inte. Jag fixade varm OBOY o bullar för att kompensera det hela .... Sen hämtade jag henne i en varm bil med 29 grader. Hon och jag frös så det passade ju utmärkt:-)
Vidare till Alvik/ Bromma för att hämta upp Julia som följde med Olivia hem efter dansen. Jag hittade!!! Eller jag ljög : GPS hittade. Det e inte alltid man kommer rätt ändå .....

Nu ska jag bara lägga fram kläder (åt oss tre) så allt e klart i morgom bitti. Direkt efter lämning ska jag ut till Nacka /Modecenter där jag ska hjälpa ett företag hela dagen.
Bilder o mer info kommer i morgon, orkar inte mera nu!!

SOV GOTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar