måndag 18 november 2013

Hjärnan


Skönt med måndag! Ny vecka och massa nytt att "ta tag i" Barnen längtar som alltid att komma iväg så här i början av veckan. Träffa kompisar=bästa som finns ...
Jane är på fritids två dagar då skolan har studiedagar/stängt.


Och vad glad man är som vuxen att kunna spela något. Jag gick flera år och spelade piano när jag var liten. Kan väl sådär men tyckte inte det var riktigt roligt. Men nu i efterhand hade jag önskat jag hade spelat mera ...!!

Hörs lite senare


1 kommentar:

  1. Jag skulle också vilja kunna spela något instrument.. Eller ja, jag kan spela Lille katt på piano, alltid något haha ;)

    Passar på att tipsa dig om en tävling jag har i bloggen just nu.. Perfekt såhär inför jul och det är dags att tänka på julklappar ;) Och det är inte bara en vinnare, ALLA som deltar belönas med ett pris ;) http://dolphin.blogg.se/2013/november/vinn-presentkort-hos-solentro.html#comments

    SvaraRadera