lördag 9 november 2013

Fullspäckat schema!



En trevlig, rolig och mysig dag med fullspäckat schema utan något stopp! Först dagis-kalas med 16 barn och 10 pappor (några mammor) sedan ett kalas direkt efteråt med vänner och barn. Min bästa syster o hennes familj åkte fram och tillbaka från Hälsingland för att uppvakta utan att någon visste…..

Tror jag fick ihop till att 45 stycken har varit här… mysigt! Gillar inte "tomma hus" !! Så detta passar mig bra ...

Julia och hela hennes förskola. Bara två som inte kunde komma :-( och en bästis blev sjuk i sista sekund..


När kalaset började ta slut knackade det på dörren högt …. TOMTEN kom, lite tidigt kanske!? En godispåse till alla barn hade han i alla fall med sig:-)




Efter två timmar (det räcker) och är rätt lagom tycker jag. Gick alla barnen hem. Sedan dags för nästa kalas… Gud vad många bra presenter!

                                Syster & Kjell kom "förbi" och lämnade paket till både mig o Julia OCH jane..


Nästa gäng fick till och med lite vin:-) de sista gick hem för ett tag sedan och det är lugnt och skrämmande/ovant tyst här hemma….







Tack alla fina som har varit med oss och firat idag. Tack även till mormor o morfar som alltid ställer upp och kommer i ur o skur! Tack moster med familj, "farmor o farfar" syster o Kjell, Micke och alla andra som är så snälla. alla sms och meddelande till Julia som var så nöjd och glad och väldigt trött när hon stängde igen sina bruna ögon!



1 kommentar: