onsdag 6 november 2013

bra o dålig nattkräm ...



I dag har jag spenderat min förmiddag i fina lokalen på Villagatan. En lugn, skön miljö med fantastisk avslappnande musik. En bra början på en dag, vecka, månad eller år .... Vet du någon som känner sig stressad (typ alla) och behöver lite hjälp så informera dom gärna till mig :-)

Planerar även lite info tills morgondagens mässa ute på Älvsjö: Hälsa. Kommer vara där under större delen av dagen!




Kommer du ihåg att jag skrev att jag provade nattkrämen från Emma Wiklund. Nu är den tyvärr slut.



Jag kan varmt rekomendera den! Väldigt bra!! Förut trodde jag att det var "bra" då krämer var fet och att man fortfarande kände av krämen på morgonen. Jag trodde fet och fukt var typ samma ..... Nu vet jag att det är FUKT vårt ansikte vill ha på natten .....!!

Här är däremot en kräm som står kvar i mitt badrumsskåp. Här kan man snacka om fet utan fukt ..... Inte många + från mig .....



Snart ska jag börja prova Nuxe och återkommer när jag ser några resultat:-) eller vad jag tycker så klart:-)!

Nu ska jag hämta Julia och en kompis på dagis och sen är det full fart igen SOM vanligt ...

Sune i Grekland- filmen har kommit ur datorn och fungerar, så jag vet en som kommer bli glad!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar