tisdag 1 oktober 2013

Nationaldag.



Nigerias nationaldag :-) I dag!

Söta tjejer på väg på fest ... Julia ville inte följa om hon måste ta i hand hela tiden. Försökte förklara att det är så man hälsar och att det bara är några stycken. Och vad svarar hon (så klart)
-Vem bryr sig? Inte jag i alla fall ...




Nigeras ambassadör Benedict Onochie Amobi tillsammans med sin fru Sheila Enuoma Amobi höll tal och det bjöds på både musik, modevisning och god mat.
Tjejerna hittade några kompisar (som vanligt) och ville inte åka hem ....








Även jag träffade en ny "kompis", Inger hette hon och hon kunde verkligen prata. På väg hem på frågan vad hon sa, var mitt svar: Ingen aning:-) .... Jag hann inte ens säga till Inger att jag inte hinner med fler kompisar :-) ... hihi



Enda bild på mig (innan vi åkte iväg)  ..... och det var inte vilken fotograf som helst helst :-) Nigeriansk klänning som jag fått för länge sedan fick leta sig fram kvällen till ära :-)



KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar