torsdag 24 oktober 2013

Bilder ...



Känns lite overkligt att vi ska åka bort, ska bli så kul. Denna ggr ännu roligare då två av mina bästa vänner också åker med deras familjer.
Jag har haft turen att vara med dom utomlands förut, men inte samtidigt. Jag och Annika var iväg när Jane bara var 8 månader gamal och då hade vi ett barn på två vuxna + massa andra som ville vara med henne .... Vilken lyxig semester det var (kom jag på NU .....)


Många trodde att Annika och jag var "ihop" och att vi adopterat lilla Jane ...  Men så var det absolut inte:
Jag ammade på natten medan Annika låg med sina öronproppar :-) och snarkade, Hihi

                                        Denna bikini lever kvar och ligger nedpackad även 2013 ....



Några år senare var jag och bästa Ankie iväg till Rhodos. Då var vi lite för många barn och för få "anställda" ...
Jag och Ankie tog med en barnflicka som visade sig vara ett barn hon också, så vi hade 5 barn den veckan utan minsta hjälp:-) Hon ville vara ute på nätterna och sova länge, hon frös så hon ville inte bada och fick migrän av stress och barnskrik..........



                                                       Här Ankan & Julia






Självklart kommer du få massa bilder när vi är på plats även denna gång!



KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar