lördag 5 oktober 2013

Bror !


I dag har min bästa pappa namnsdag så självklart blev det lite paket-öppning när han påminde oss om att det var just idag:-) Hipp, Hipp Hurra !!




Kvällen igår var mysig trots mitt "tillstånd" ....  God mat, massa trevliga tjejer och massa saker med hem. Blev en tidig kväll trots att jag hade barnvakt hela natten. Hälsan går före krogen, så däsåå´.....

Massa bilder kommer senare. Tack för igår Annika, Annelie och alla andra härliga vänner men framför allt Ewa och Anna för en grymt välordnad kväll och det häst-jobb ni gjort!! I dag väntar kyrkan med dop och massa annat trevligt ...

Bild sedan förra året, samma tid, samma plats och samma "Anna Karlsson & Ewa Svedmarker"! Skillnaden var att i år var vi ca 50 tjejer och hade tre stora goodiebags med hem :-)

                                                 
                                       Jag, Jennie, Lina och Annelie "hamnade"bredvid varandra!


  Annika och jag tog T-banan hem bland alla andra tonåringar :-) .....


KRaaam

1 kommentar:

  1. :) Tack för att du kom :) Och hoppas det gick bra att komma hem med dina goodies ;) Kram

    SvaraRadera