fredag 4 oktober 2013

Fredag ...





Första ggr idag jag sätter mig ner på rumpan .....
Lämning med matsäck på skola och dagis. Därefter hem och tvättat sängkläder, stryka, fixat, handlat mat (och kanelbullar så klart), systemet, lämnat tillbaka klänning på Zara, köpt en "dyr" annan klänning (till en prinsessa) bild kommer i morgon efter dopet :-) apoteket, dopresent, Pressbyrån ladda SL kort mm
3000:- fattigare..

Nu skulle jag behöva vila. Lite feber och dunderförkyld. Och är det inte typiskt. När man gjort "allt nödvändigt" hoppar man oftast över det roliga när man är halvdålig för man inte orkar och prioriterar inte sig själv ....

Ikväll har jag bokat in en middag med massa trevliga människor och jag tänker ta några Alvedon och gå dit ändå !!!

Så här såg det ut på samma middag förra året. Supertrevligt! På ett lotteri fick jag denna snygga väska!


KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar