fredag 18 oktober 2013

Full fart ...






Det är rätt mycket som händer just nu i mitt liv, samtidigt! Det är lite ovant men väldigt roligt och spännande. Jag försöker njuta på vägen! I dag har de andra i familjen åkt upp till Hälsingland medan jag e kvar i Stockholm. Rätt skönt så slipper de bara "vänta på mamma" som varit borta mer än hon brukar de två sista dagarna och även i morgon. Det dåliga samvetet behöver heller inte komma fram för min del då jag vet att barnen har det toppen med sin pappa, mormor o morfar!!

Lite bilder från dagen då jag och två andra "kvinnor" över 35 har blivit väldigt bortskämda och uppassade :-)

             Fina, duktiga Mia som är mamma till en kille i Janes klass sminkade och fixade så fint!





Du kommer väl ihåg att inte stressa:-) andas! ta ett varmt bad och slappna av mellan varven så känns det bättre! KRaaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar