fredag 11 oktober 2013

Dagen



Malin och jag hade en mysig torsdag kväll. Men glad och nöjd att vara hemma och "slippa" vara ute varje helg och "leta..."

I dag har jag haft en toppendag eftersom jag haft goda vänner nära hela dagen. Såna jag väldigt sällan träffar!!!

Annika, Malin, Ingela har jag fått varit med idag, lyx! Vi har bara strosat runt på stan (gör jag väldigt sällan!) ätit, fikat och fått trötta ben och fötter. Köpt lite saker till kvällens Halloweendisco på skolan:-)

                     Mina bästa finaste vänner, Tack för idag !!!! Synd att ni inte bor närmare !!!


Julia och jag hämtade på skolan och vi hade tur som kom precis när Stjärnfredag skulle börja. Elever ur skolan får uppträda. Jane och några vänner gjorde en bra pjäs/dans....








                                                                  Ses senare, KRam från Mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar