fredag 13 september 2013

Tårta





Första ggr jag har lite läsare från Hong Kong, så roligt. Undra varför .... I Kina finns tydligen bara en kung:-)  Han heter J-O :-)



Vi var 17 tjejer som skulle ut och äta och parta lite ikväll eftersom min bästa granne fyller år. Tyvärr blev det inställt då hon ligger sjuk / fått någon reaktion på sin penecilin och mår inte alls bra:-(  Självklart var jag där i morse med lite frukost och Julia har helt själv gjort en tårta till henne så vi har grattat lite ändå .... Ska jag vara riktigt ärlig så känns det rätt skönt att "slippa gå ut" i kväll. Längtar att krypa ner i sängen rätt snart:-)! Attans vad jag blivit tråkig! Jag har ju till och med två par nya skor ..... Eller i alla fall ett par. Behåller de bruna, tack för era åsikter (även facebook) så får vi se om även de svarta får bo kvar här hemma ....



KRaam så ses vi i morgon !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar