torsdag 12 september 2013

J-O Walldner


Hej fina Du!

En rolig, spännande och lite annorlunda dag börjar ta slut ....   Skulle så klart vilja visa massa bilder och berätta allt. Men det är ju alltid så hemligt i början när det gäller tv och vissa bilder osv. Innan det finns ett helt klart beslut får man knappt prata om "vissa projekt" ....

Dagen började med att jag och min vän Paula möttes upp mitt i stan för lite bilder. Vi ska finnas med för lite PR / hemsida åt J-O Walldner ...  (pingis-spelaren:-)


Tänk om dessa påsar skulle innehålla massa härlig shopping. I min låg mina illaluktande ballerinaskor och en sminkväska:-) ..



 Här J-O och halva jag ..... Paula i bakgrunden tillsammans med en snygg vit BMV :-) Det blir nog bra.




Några bilder från kvällen. Ett projekt vi inte ens vet om det blir av. Ett helt nytt TV-Program :-) Här Emil.
Julia var kort, bestämd och sa inte mer än hon måsta ..... glad när de gick och med en erfarenhet rikare !





KRaaaaaaaam

1 kommentar: