tisdag 17 september 2013

Elvis


 Julia på väg hem idag från förskolan .... Glad att det regnar, men mindre "glad" då det var fisk som lunch:)



Nu är det dax att byta ut igen! Jag älskar blocket, tradera när det kommer till overaller till vintern, regnställ. Varför köpa nytt när man kan få samma sak för halva priset som används ett år och ser ut som nytt, och sedan känns det också bättre att hjälpas åt istället för att köpa nytt hela tiden! Nu har jag två fodrade Didriksons regnställ att "bli av med.." storlek 90 och 130- och nya ska få flytta till oss:-)




                               Suttit och kikat lite på Tv, massa kända ansikten och är stolt över Hudiksvall.... 





Toralf min vän som jag känt sedan jag var väldigt ung. Då hade han minsann inte många vänner, nu kan jag tänka mig att han har massa "vänner" ..... konstigt det där!!
Jag glömmer aldrig när jag hjälpte honom med hans TV i lägenheten eftersom ingen ville hjälpa till ..... han hade sängen i köket så han hade nära till kylskåpet om han blev hungrig på natten.
Nu är han ELVIS :-) Det är du värd Toralf, SÅÅ glad för din skull !!!!

                                  
                                                                                Vilket härligt gäng!!






                                     Och DU, missa inte i morgon TV4 Malou / efter 10, om du kan!!!


Kraam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar