tisdag 3 september 2013

Min blogg på Aftonbladet ..



Hittade min blogg på Aftonbladet. Vad händer? Wow, massa fler besökare. Roligt! Välkommen!

Kolla in HÄR ...

Såg ni D-flex på Nyhetsmorgon? Jag har verkligen ingen ursäkt att komma undan nu. Attans vad man drar sig och hittar på ursäkter. Man liksom orkar inte börja!!!? Kanske för att man vet OM man verkligen börjar vill man inte slarva för då känns all träning bortkastad ....
Det har ju varit sommar ....  Känner mig inte helt 100, hinner inte, orkar inte, vill inte, barnen, jobb  .....
Men nu så:  I dag börjar jag träna !!
Är du med: Vi börjar lugnt. 30 minuter promenad (idag blev det över en timme för mig/ är härligt väder och ville gå runt hela Djurgården....) och 15 minuters "hemmaträning" ...  det orkar och hinner vi "varje dag" helgen är vi "lediga ...."




Efter promenad armhävningar, ta hjälp av stol, vägg, golv, bord. Man behöver verkligen inte gå på gym:-) Jag väljer hemmet... gillar inte träningsställen där alla tittar på varandra så mycket att de själv glömmer sin träning!



Kraam

1 kommentar:

  1. Jag ska också försöka komma igång. Tack för lite go go go !

    SvaraRadera