onsdag 29 maj 2013

Victoria´s Secret och en toppendag!



Kan man ha annat än roligt i det här gänget !!? Ena är tokigare än den andra, men alla är bra som dom är! I dag har vi skrattat så jag var näääära att kissa på mig. Skulle lyssnat på barnmorskan och träna knipövningarna lite mera .... Jag skyller på att jag inte haft tid:-)




       Lite allvar har vi hunnit med också, vi har lärt oss massa om dagens ämne Näringslära. Intressant!




           Yoga/ Solen-  fick vi se två olika versioner av. Här Eva där hon kör en "härlig start på dagen" !





Kvällen gick fort .....  Janes tur att fixa sitt hår på fredag så vi har suttit och tagit ut flätor, kammat, kammat, kammat och tvättat nu ikväll, därför blev det alldeles för sent att somna, men men ....

Alla är äntligen samlad här hemma igen:
Jag fick en present från Victoria´s Secret. Ett smart "drag" hihi



Ses i morgon, Kraaam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar