tisdag 28 maj 2013

jag fick sparken:-)



Godmorgon sunshine!

Jag känner på mig att det kommer bli en bra tisdag! Barnen är på bra humör (det allra viktigaste att morgonen börjar bra..) som idag!

Det är inte ofta jag inte ser båda barnen från morgon till kväll. Idag och imorgon får det bli så eftersom jag har mina utbildningsdagar (Alban jobbar någonstans i vida världen) kom hem igår och åker idag igen, vart kommer jag inte ihåg... "Många långa resor"



                Det är bra att nån av oss jobbar heltid:-) Här nedan Alban, Ankie Bagger & jag ...


                                                                   
  
En av dessa bakgrundskörtjejer fick vara kvar och en fick sparken:-) ... ?! därför fick jag skaffa mig en riktig utbildning istället.....   hihi




                                                          Hälsoakademin Europa AB


Jag ser verkligen fram emot dessa två långa intensiva dagar! Känns lite "sådär" att vi faktiskt snart är klara / vilket innebär att jag inte kommer träffa mina "nya" vänner på väääldigt länge och vissa säkert inte alls mera:-(  Snyft!!



            - men många av dom kommer jag träffa lika ofta vare sig dom vill eller inte, hihi ..... :-)



3 kommentarer:

  1. Du gör det fantastiskt bra som är ensam så mycket med barnen! Det är inte lätt att vara själv så mycket.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) det ÄR inte lätt med barn, men OJ så roligt också! Bara man hinner "ta hand om sig själv lite mellan varven med" Jag har blivit mycket bättre på det! Ibland fast man inte orkar- (känns ju bra efteråt)... Kraaam på Dig!!

      Radera
  2. Du blir inte av med oss heller. Anki

    SvaraRadera