fredag 24 maj 2013

KLAAAAR och picknick!



Jag började dagen med en skön promenad en timme runt Djurgår´n....  Ett bra sätt att känna sig nöjd och få massa ny energi för de kommande dagarna som kommer bli intensiva:-) ...


Vilken fantastisk härlig miljö att få vara i !!! Det slår nästan Hälsingland, men bara nästan:-) ....

I dag känner jag en lättnad i kroppen! Så glad att jag äntligen är KLAR med mitt examensarbete! Skickat iväg det idag och hoppas bara att det blir godkänt! 30 sidor blev det.
Vad e annars det värsta som kan hända?? Jag får väl göra om det eller gå om utbildningen då ...
Jag känner mig nöjd men ju mer jag granskat och läst det, ju mer småsaker hittar jag som jag skulle vilja ändra på. Men nu är det för sent! Tack för det ....




En lunch med en vän och sedan hem och fixa picknick då jag lovat fyra barn att gå till Humlegården i eftermiddag. Men först ska tvätten hängas och hamster och fiskar ska få mat (det glöms bort av de andra familjemedlemmarna ....)


xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar