fredag 17 maj 2013

Olika ...


Verkligen en sommardag här i Stockholm! Ingen jacka men med keps på de allra flesta barn och stora, härligt!
Varit på både utvecklingssamtal på skolan. Så roligt att få hänga med i skolan, och till sophiahemmet med Julia nu på morgonen. Båda gick bra. En liten klump släpptes från mitt hjärta!




Jag köpte en ny nattkräm som jag hört bara positivt om och var nyfiken att prova, vi får se.... Dyr var den så jag hoppas jag blir nöjd!



Produkterna är laddade med aktiva ingredienser som motverkar och förebygger fina linjer, samt ökar din huds elasticitet. Dessutom ger produkterna mycket fukt och extra lyster. Oberoende studier har bevisat att Emma S. Ageless produkter både minskar fina linjer och ökar fukthalten i huden. Ageless day cream har spf 15 och UVA-skydd vilket gör den till ett utmärkt dagligt skydd mot solen. Ska du vistas i solen hela dagen rekommenderar vi att du kompletterar med ett ännu starkare solskydd. Ageless day- och night cream har en lätt doft av Apelsin, Vanilj och Bergamott

Kommer du ihåg att jag berättade om en annan nattkräm jag köpte:


Jag tycker inte om den ... Får "små ploppar" i ansiktet- tror den är alldeles för fet (för min hud) så nu ger jag Emma en chans!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar