onsdag 22 maj 2013

Försommarfest i gummistövlar:-) ..


Det blev inte såå sent igår. Malin åkte härifrån 03.40 ... till Spanien:-)

I dag har dagen gått i ett ......   Om 15 minuter väntar dagis och därifrån direkt till skolan och sedan hem och snurra runt vår gata för att leta parkering ..... Man ska verkligen inte ha bil mitt i stan !!!

Började att lyxa till det lite med att fixa fina naglar:-) Sedan har jag suttit hemma och skrivit. Jag är alldeles snart klar, Skönt !!




I kväll ska jag iväg på "försommarfest" på Strandbryggan! Ska bli mysigt, synd bara att vädret inte e så bra!!
Ingen aning vad jag ska ha på mig. Gummistövlar? Klackskor? Täckjacka, regnjacka, Svart klänning?
Såg i garderoben en jag faktiskt köpt på nätet på någon "turksite..." Inget illa ment!!! "som jag inte kommer ihåg vad den heter. Klänningen e i alla fall rätt snygg när jag klippte bort axelvaddarna och oanvänd, kanske får bli den!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar