måndag 20 maj 2013

Park o strålande sol



Man kan ju bara inte gå hem efter förskola o skola i detta fantastiska väder! 20 grader och sol. Vi gick direkt till en park och satt oss på gräset som massa andra barn och föräldrar.
Lite lek blev det i själva parken också såklart, men jag kan erkänna efter alla dessa år att jag är faktiskt trött på "parker".... Men när barnen så gärna vill får man ställa upp ibland. När Jane var liten "typ" bodde vi i parken:-) Nu blir det kanske en ggr i veckan högst!



I natt har jag jour. En av mina närmaste vänner ska få barn vilken dag som helst. Jag har lovat ha min mobil påslagen ifall att .... De har redan två barn och vem kan ta hand om dom bättre än jag :-)

Första barnet vi fick förstod jag inte ens att det var dax!? "Hon" skulle ju komma om nästan två veckor så att jag hade ont betydde ingenting .... När jag sedan "förstod" och kom in på BB var jag öppen 7 cm och var det nära!

Det känns så nyligen men ändå så länge sen. Du bara växer. Jag älskar dig så mycket att det gör ont i hela min kropp!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar