tisdag 20 september 2011

visst mår man bra av att shoppa !!!??

Anna och jag tog T-Banan till Söder. Mysigt ställe med massa fina kläder, hundkoppel, väskor mm. Vi blev bjudna av fina Tanja på lite smått & gott:-) mums!



Jag köpte två fina toppar: Här är en av dom




Jag kollade & provade massa fina saker i olika färger / allt från grönt, rött, rosa och tillslut blir det SOM vanligt beige (på båda topparna) varför blir det alltid så... Det är ju så fint med färg och man blir ju så glad av färg och ÄNDÅ blir det alltid svart, beige eller vitt jag köper:-) ....

Hämtade upp Jane hos en kompis som hon följt hem efter skolan. När jag kom in i porten kom jag på att jag inte visste efternamnet på familjen hon var hos.. jag visste att det var bottenplan i alla fall. MEN det var 6 dörrar på bottenplan. Jag försökte lyssna genom alla dörrar men hörde bara ljud ifrån en så jag tänkte det är nog här. En äldre man öppnar dörren .... Oj, jag söker ??? vad hette hon nu igen. Hon har en dotter som heter Ruth. Mannen stängde dörren. Ops! Jag tog nästa dörr- fel igen. 3je var rätt. Bra att du hittade rätt sa mamman som öppnade ... Pinsamt! Det är så många nya barn och föräldrar nu- hur ska man lära sig alla namn osv
Vi orkade inte gå hem så vi stoppade en taxi och åkte hem. Vi har läst läxor och myst. Nu sover de små och jag kollar Idol! Orkade inte göra någon riktig middag så när idol e slut ska jag äta makaroner med smör och salt. Min favoriträtt som jag allt för sällan numera får äta:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar