söndag 18 september 2011

Långt händelserikt inlägg:-)

Först måste jag börja berätta att "grodorna" jag köpte hem i fredags var väl sådär goda TYCKTE barnen.... när jag var liten var jag heller inte SÅ förtjust i "godsaker".. men de var i alla fall roliga att titta på tyckte dom... Men desto godare var dippen med gurka, morötter o chips:-)



Men OJ vilken mysig lördag vi hade! Firade vännen Annika som fyllde år just på Lördag. Vi började redan klockan 10 då vi hämtade upp henne utan att hon visste att vi ens var i stan...! Oj vad glad och förvånad hon blev...






Ögonbindel med bil till en annan vän/Anna som fixat så fint med både "snittar" champagne, partyhattar mm. Där väntade ytterligare några tjejer!










Vilket mysigt gäng!














Det blev en resa med båt till Sandhamn där vi började med en god lunch på värdshuset. Såå himla tur vi hade med vädret, Soligt och härligt! Underbar mat och härliga vänner, kunde inte börja bättre!


















Dagen fortsatte med både spa, mera champagne och mys på Hotellet där vi skulle bo.






Vi tog god tid på oss innan det var dax att göra sig i ordning för middag och lite "party".








Vi hade så trevligt och jag kan säga att alla kände sig nöjda och glada














Jag ska absolut snart tillbaka till Seglarhotellet på Sandhamn som jag varmt kan rekommendera!



Hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång:-)

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar