måndag 12 september 2011

Ny jacka

idag var det regn och rått väder, jag kallar det städ och mysväder. Såna dagar borde vara regel att man skulle vara hemma. Man klär sig fel och blir ofta kall... Jag måste köpa mig en bra, snygg regnkappa. Man köper kläder o jackor o allt annat men en regnjacka tycker man är "onödigt" att lägga pengar på??? I Sverige som det regnar så mycket. Nu har jag bestämt mig för att investera i en. Vet en snygg vit som jag kanske ska unna mig ändå! Sprang faktiskt in idag på väg hem från jobbet på några affärer i Mörby Centrum..... bra ställe faktiskt- första ggr jag var där. Skulle snabbt bara spana efter något att ha på mig på torsdag då jag ska på en fest:-) men hittade inget roligt:-( Istället hittade jag en något varmare kavaj/jacka som jag köpte.


Vad det är roligt att shoppa!!
Ikväll blir det sängen tidigt, så ont i halsen och svider i mina ögon. FÅR INTE BLI SJUK NU!!! Massa roligt denna vecka:-) KRaaam o sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar