söndag 4 september 2011

mycket dans...

Idag har det varit mycket DANS... men vi började såklart dagen med en god frukost. Dansen började med Julia och då satt Jane och jag och väntade utanför




Sen var det Julias tur att dansa. Vi spenderade några timmar på dansskolan:-) Vårt nya söndagsnöje är dans. Sedan gick vi ett gäng från dansen och åt. Vi blev MÅNGA barn så jag förstår att nyblivna killen med barnvagn vid bordet bredvid blev smått irreterad och bytte bord:) Sedan ville såklart tjejerna ha med kompisar hem eller följa med någon hem, men där satt jag STOP! Man måste kunna vara ensam och göra inget ibland också. Imorgon startar en ny vecka!
Jag funderar om jag ska boka tid hos frissan igen och klippa av lite mera hår... Det var ca 1.5 år sedan jag klippte av mig det och hade typ till axlarna
Funderar på att ha den längden igen, mitt hår har växt så mycket på sistone- vi får se vad det blir. Svårt val ???





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar