fredag 16 september 2011

GRODOR :-)

T-banan i morse läste jag just att rekordmånga e sjuk... Nu är det dax för vinter sjukan- alla börjar umgås inomhus o dagis är igång osv....













Först på jobbet. Känner mig piggare idag än på länge- konstigt! = Mer utgång:-)






Skönt med fredag! Varit in till Arninge Centrum på lunchen. Var tvyngen att besöka ett Apotek... Varje gång jag går på Apoteket går det flera hundra kronor...








68:- för dessa












Hostmedicin var ett måste!

















Sen gick vi förbi detta mumsiga ställe:-) KUNDE INTE motstå dessa grodor ....



köpte hem några till kvällen:-) Blir en lugn (förhoppningsvis) kväll med tv och "fredagsmyys". Jag ska lägga mig tidigt och ladda för nästa äventyr:-) Syns kanske senare ... man vet aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar