lördag 3 september 2011

smurf:-)

Idag började dagen med lugn! Härligt att hinna sitta länge o mysa, äta frukost och prata utan att stressa! Idag blev det både gröt, mackor, smoothy och juice (en salig blandning) Vi gick sedan till våra kära grannar ( i pyjamas så klart) och dom skulle ta en promenad till en park en bit bort. Vi hängde med...Jag ville såklart ta bilder, men eftersom jag lovat att inte ta några så blev det inga.... Vi blev 3 x Katrin idag + alla barn. Innan jag flyttade till Stockholm kände jag inte en enda Katrin, Nu finns "dom" överallt och har till och med blivit bra vänner:-) Svårt med val av kläder idag. De skulle bli 20 grader varmt och sol men jag måste säga att jag frös utan min jacka.. Barnen hade skoj och sedan gick vi en promenad till Fältöversten och Mc Donalds...Jag bad någon ta denna bild på mig och Katrin där vi matar varandra med Stripps:-) Barnen älskar Mc Donalds.

Vi fick smurfar som leksak och jag vet inte hur många vi mötte som hade barn som sa Mc Donalds när de såg dessa smurfar.... Vad dom e smarta! Sen gick vi hem eftersom jag skulle lämna Jane hos en kompis (Sophie) som börjat i hennes klass på skolan- Roligt!! Barn är så spontana o härliga: De tar varandra i handen och börjar leka fast de knappt känner varandra......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar