fredag 22 maj 2015

Let´s Dance och bästa dagen!


Torsdagar är bästa dagen helt klart (tycker jag) och alla har rätt att tycka som man vill, vad det än gäller!

Min "hemliga" plan är att tjejerna ska ta bussen själv (nära oss) som stannar utanför stallet ... om ett par år istället för att "hänga" i fältan eller nere på stan!
Vi får se hur det går! Kan inte mer än försöka ........



Nu ska jag fortsätta min pannkakstårta (kom inte på något annat) innan barnen kommer hem från skolan. Blir långa dagar på fredagar eftersom Jane har engelska till halv 5.
Paus i skrivandet och vipps så blev den klar.... Ser ut som en vanlig tårta men det är massa pannkaka i. Viktigt att pannkakorna svalnar innan man tar på allt eftersom annars smälter allt ut och liksom försvinner:-)




Jag och min fina vän Annika ska på Let´s Dance ikväll och hejja på solstrålen och vännen Anna Book! Kolla om du ser oss, jag har en korallfärgad topp:-)

Här "tokiga gänget" fy nu börjar jag att bli närvös !! För vad?? Vet inte.... för att hon ska åka ut kanske... Nu ÄR det väl dax för en tjej att vinna !? Även om jag har en svag aning om vem som kommer ta hem alltihopa:-(



Rösta du med !!!!!!

Mer bilder kommer!



KRaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar