tisdag 12 maj 2015

Boktips och zoo ....


Jag hade bokat in en tid hos frisören men fick avboka tiden då jag inte hade någon barnvakt igår eftermiddag. Det är långa väntetider och som det ser ut nu innan sommaren finns det bara återbudstider. Sen vill man ju inte gå "var som helst heller" vill liksom inte svika eller rättare sagt vågar inte byta:-) Har du något bra tips på bra ställe!!?

I stället hämtade jag barnen & en kompis och vi gick och kikade på lite böcker: Här kommer några bra bok-tips (tydligen)








Vi gick på mini-zoo.  Fiskar, sköldpaddor, hamstrar och den nya favoriten: marsvin? Det var lika mysigt som att sitta hos frissan ........






Mina fransar börjar växa ut. Det blir ingen mer ögonfransförlängning för min del. Visst, det kan vara skönt när man vaknar men det är inte min grej!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar