fredag 8 maj 2015

Facebook, bra eller dåligt ??


Alltså Facebook ,,,,,,,  jag svarar ALDRIG på meddelande från personer jag inte känner!! Det kommer nästan varje dag något!  Säkert till er där ute också! Hört så mycket om att denna sida används till största delen för att kolla andras liv, leta upp ex eller kanske så illa att det förstör ett förhållande! Låter ju inte roligt.

Igår kände jag att jag bara ville testa att svara "bara för att se" vad som hände.. På skoj! Denna person har skickat flera ggr förut oxå utan att jag svarat!

För några dagar sedan fick jag denna kommentar och svarade som sagt igår och SEN var det igång!


-Vad fin du är!

- Tack

- Var bor du?

- Hemma .... durå

- Malta

- Skönt. Jag bor i Stockholm

- Singel?

- Nope du?      

- Blir det 1a juni

- Synd då* aldrig roligt  att bryta upp....!

- Vi hade problem med det intima

- Hmmm, ja kan lätt bli så efter många år. ....

- Problemet vi hade var att jag ville varje dag, hon bara en gång i veckan om jag har tur. Jag är väldigt välutrustad hon såg det som problemet

- Jaså.... håller med henne!! Jobbigt med nån som vill varje dag!!!

- Hon ville också varje dag, men tyckte storleken var jobbig

- De som inte har några problem måste alltid leta problem.... herregud! Sov gott

Sen blev det tyst :-) HAHA, vilken grej! Nu förstår jag bättre !! Inga    fler svar kan förväntas från mig! Kram Kin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar