söndag 31 maj 2015

Grattis på Din dag

Till alla mammor idag, grattis på morsdag!!!!!!!!

Hur är en "bra" mamma.... Det kanske räcker att hon ÄR mamma! Jag tror alla mammor gör så gått de kan i alla lägen, det är inte alltid så lätt att vara mamma!!
Min mamma var tvungen att ta sig igenom något som INGEN mamma skulle behöva vara med om! Förlora sitt barn. Vi alla saknar så otroligt mycket och ännu starkare dagar med "speciella tillfällen"
Jag är otroligt tacksam att min systers man & familj är hos "vår" mamma och att de alltid ställer upp. Även idag på morsdag! I dag är en dag jag extra gärna velat bo närmare!

Jag har i alla fall turen som har en mamma! Det är ingen självklarhet! Tänker på vänner/alla som saknar, en sån här dag... 

Sen jag själv blev mamma förstår jag mycket bättre *begreppet mamma* ..!


                                        Du e inte bara mamma utan världens bästa mormor oxå!




Grattis på Morsdag världens bästa mamma & tack för att just DU är min mamma & tack för att jag fick och kunde själv bli mamma!




En dag som denna FÅR det bli mycket mamma !!
KRAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar