fredag 29 maj 2015

Dans och lite till ....

Allt bra hoppas jag!

En fullspäckad dag blev det igår! Allt känns så mycket bättre när solen skiner och man vet att sommaren snaaaart är här!!

Jubileumsfesten på skolan blev lyckad. Massa mingel, balongsläpp, dans och chips och pommac...




Eftermiddagen gick från hästbajs till champagne:-) och som jag tidigare sagt: Jag gillar kontraster! Gärna samma kväll:-) 


Jag smet ner på Milles efter att ha bytt om från ridkläder (stället ligger bredvid Strandvägen 1) och jag lämnade zoo och allt hemma. Känns som de e mycket djur nu: hästar, katter, marsvin :-) mysigt, MEN mer jobb än man tror! Ännu fler man ska se till ha det bra:-) ...

Tydligen är "stället" Milles ett rätt bra "häng/dricka/snacka/äta/span- ställe"  men lite för hög ljudnivå för dessa tanter som efter ett par timmar gick över till en något äldre publik inne på Strandvägen 1
Jag har verkligen ingen koll på ute-ställen längre, jag går aldrig ut och var även denna kväll hemma och sov innan midnatt:-) ....

KRaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar