torsdag 4 september 2014

En ny däckardrottning e född !!


När jag var liten hade jag en hand full med "bästisar"
EN av dem var "Gabbi", vi bodde grannar, gick i samma klass, hängde i min sommarstuga eftersom där kunde vi rida dagligen på min lilla ponny Tomten:-)
Var vi inte där lekte vi häst på hennes gräsmatta och hoppade "låtsashinder"

Jag blir grymt stolt, är inte ett dugg förvånad och måste tipsa dig om att köpa en NY bok som just Gabriella skrivit, jag läser sällan böcker MEN den här ska jag läsa !!!

Grattis Gabbi för att du är/varit så driven, duktig och gjort det många många drömmer om att göra: Bli en deckar-drottning !!!

"Det är julafton och ett våldsamt snöoväder lamslår Hudiksvall. På eftermiddagen nås Polisen av ett larm".......

HÄR beställer du boken !!!!


Själv har jag/vi varit ut till vårt lantställe: krattat, myst, fixat och gjort rent poolen. Det är ju sommar igen!!



Kvällen avslutades med föräldramöte på skolan och imorgon är det dax för mig att vara "rastvakt" ....


KRaaam

1 kommentar:

  1. så kul att Gabbi har skrivit den.kul att følja dej på bloggen din:) vi gick på høgstadiet ammi frida bullen och mia:)

    SvaraRadera