måndag 17 juni 2013

Midsommarvädret och lite till ...



Dagen har varit så bra! Lärorik, spännande och lite lite sorglig. I morgon e sista dagen jag får se många av de fantastiska tjejer jag lärt känna! Visst säger man alltid att vi ska ses, hålla kontakten, höras osv. Men vad brukar oftast hända?! Det rinner ut i sanden .... Tyvärr!

Dagens ämne var favorit. Många tankar, funderingar och mycket av detta känner man redan till men behövs påminnas ....





Jag tror dessa tjejer är lika närvösa som jag just nu ...... I morgon gäller det. Jag hoppas jag kommer ihåg i alla fall något jag tänkt säga på min muntliga examen.



Se om det blir en Norrlandsresa i morgon kväll när barnen ändå ska sova (Julia gillar inte att åka bil och blir lätt åk sjuk så kanske passar på när hon ska sova...) eller om jag sitter hemma och gråter. Man vet aldrig, livet e fullt av överaskningar:-)

                     Så här ska i alla fall Midsommar vädret bli, jag tror ju på allt jag ser ... hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar