lördag 15 juni 2013

Grillat på balkongen



De är äntligen hemma, allihopa!! Vi har fått våra kära grannar tillbaka. Gud vad det känns "som vanligt igen" När man är hemma hör man de gamla ljuden uppifrån, barnskratt och skrik och allt är sig likt ....
Vi har grillat på balkongen, druckit vin och haft en mysig kväll!! Älskar att ha våra grannar i vårt hus. Vi är en stor familj och ni har varit så efterlängtade.
Visst var det rätt skönt, tyst och lugnt när ni åkte iväg också, men bara de första två dagarna, sedan har vi väntat och längtat...




Patrik, Alban, Cathrine, Oliver, Adrian, Jane, Julia och jag tar självklart bilden .....        KRaaam
Varje gång jag ser dig så tänker jag, gud vad du är vacker..
Varje gång jag kryper ner hos dig så tänker jag, gud vad du är skön..
Tänk att du är min ♥
Jaaaa jag har världens bästa säng!
SOV GOTT
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar