söndag 9 december 2012

Massa roligt !


Vilken härlig båt vid Norrmälarstrand! Kommer nog bli några trevliga fester här :-) ...  Ett "festrum", litet kök, bastu, toalett och ett allrum. Perfekt till konference, utbildning, föreläsning, kalas och alla typer av event. Vill du låna/hyra så hör av dig!


Molly var 7 veckor gammal när hon kom med sin familj och hälsade på oss på BB när Jane föddes. Jag kommer ihåg att jag tyckte hon var så stor då, och det känns inte länge sen heller, och nu fyller Molly 8 år  ...

                                                   Här lite bilder från i eftermiddag/kväll!



Mattias som är en av ägaren av Ms Molly som båten heter ... och trevliga, fina Annika Ljungberg som även hon bloggar och den bloggen kan du läsa HÄR
 
                                  
                                                          Alla ville kramas med Annika  ,,,,,,,



Grabbarna grus:-)



Jag, Peter och Susie. Har du glömt Susie kan du kika HÄR, helt underbart! Jag kommer faktiskt ihåg detta. Och kolla in hon där bak .... "min fina vän AnkieBagger" :-)



                               Tack alla barn, speciellt Molly (och vuxna) ... för en mysig stund!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar