måndag 3 december 2012

Buss och Bilder ...


Julia som saknat oss SÅ mycket fick vara hemma och "mysa" hela förmiddagen.  Gick med henne till förskolan efter lunch. Så medan tvättmaskinen gått runt runt har vi lekt med nallarna vi fick med oss från Sälen :-)


Vår bästa barnvakt (mormor & morfar) åkte tillbaka hem till Hudiksvall efter att ha varit med Julia 4 dagar i Stockholm! Vi grät lite sedan blev det bra igen ....


I dag är det kallt, -12 grader, brrrr!  Gäller att sätta på massa kläder om man ska ut! Själv tog jag barnvagnen på bussen eftersom jag skulle till Janes skola och lämna Pianoläxan hon hade glömt hemma ....
Det är så tokigt här i Stockholm då man åker buss (tycker verkligen synd om de äldre) Man kan inte längre betala på bussen, man måste leta upp ett ställe att köpa kort eller remsa för att få åka. (Om man inte har barnvagn med barn i vill säga) .... och det hade jag idag (nästan)



Så ska Jane hämtas på skolan  redan för ikväll är det dans-skola som gäller .... Jag måste öppna min Filefax för att se vad som händer i veckan. Känns som jag "kommit av mig....."

Vill du se massa snygga bilder från vår Sälen resa Torsdag-Söndag kan du klicka HÄR , allt tagit av finest.se som även dom var på plats .... Tack snälla PetréEvent för hela denna fantastiska helg! Det har jag nog redan sagt .....

Hörs sen, Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar