torsdag 27 december 2012

Många skratt med goa vänner i Hudik ...


Crazy

Vi hade en mysig kväll och natt igår. Men det känns helt ok att det får dröja till nästa gång igen ....  Juldagen och Annandagen har alltid (så länge jag kommer ihåg) varit dagar då "alla kommer hem" och går ut. Igår saknade jag väldigt många! Men med trevligt sällskap blev det ändå bra! Roligt att träffa vänner jag inte träffar alls så ofta, men varje gång man kommer "hem" känns det precis lika ändå. Jag saknar mina Hudik vänner när jag är "hemma i Stockholm" lika mycket som jag saknar mina Stockholms vänner när jag är i "hemma i Hudik" Vet fortfarande inte vad som är hemma, eller jag har två hem! Vilken lycka!!


Så här roligt hade vi i början av kvällen hemma hos Åsa .... Kanske lite suddigt:-) eller var det vi som var lite suddiga, hihi


Sen gick vi vidare ut på stan, Hogges blev det. Mitt i centrala Hudiksvall. Samma hus som jag själv bott en gång i tiden ...... Kvällen till ära blev det kjol. Jag är ingen "kjolis" men kanske kan bli en ändring:-) på det..



Träffade Ulrika Olofsson som jag gått i samma klass som 1an-9an. Roligt med "gamla" barnkompisar!

 

Tack snälla, fina, goa tjejer för huvudvärken och många roliga skratt! Nu klarar jag mig ett tag till igen .... !




Nu ska vi gå ut och åka spark, snowracer och pulka runt vallen och ta med oss en ryggsäck med varm oboy! Älskar kontraster:-)

Kraam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar