söndag 14 december 2014

Gravid och Hi-Five


En hektisk dag som de flesta söndagar är! När jag för första ggr idag sätter mig ner och kollar FB, instagram så ser jag att jag missat massa ju´ .....

Herregud vad folk springer på glöggfester, konserthus, pyntar, ser på handboll, skidor, går på bio, har lill-jul, springer på julfester, har söndagsmiddagar, blir mätta, feta, fulla, har halva priset, mera glögg, premiärer, klär julgranar, bakar, äter brunch, julmarknader ..........  Och alla delar gärna med sig!

INGEN har bara tagit det lugnt. Myst och bara varit :-)

Inte jag och barnen heller!! Är det 3:je Advent så är det väl 3 aktiviteter som gäller eller ..... (Även om jag kan erkänna) att några brunch kommentarer lockade mera än min dag (som ändå var mysig men rätt intensiv OCH kall !)

Stallet
Dans
Skridskor
(ta ut flätor / 3 timmar)

TRÖTT!


Min bebismage börjar puta lite ...
                   En bra dansskola som dessutom ligger nära oss! Söndagar och måndagar kör vi.....




Brrr, hem och fixa middag och börja ta ut flätor. Dax för nya och det är ett lika stort projekt varje gång....
Julia och jag hjälptes åt och efter några timmar då vi e klara gör vi HI5 och äter glass:-)







I morgon måndag, skönt !!


1 kommentar:

  1. Men va? Bäbismage!? Jag döööör vad roligt! Grattis till er. ❤️ Kram

    SvaraRadera