fredag 30 maj 2014

Lek & Bus



Var tog värmen och solen vägen? Idag e kallt och regn. En riktigt inne/ mysdag!! Att vara inomhus under somaren kan vara en konst att inte få dåligt samvete:-)

Igår blev det bio, lekställe & Ikea. Nöjda lediga barn:-) Jag träffade en tjej på Lek&Bus jag mer eller mindre *växte upp* med när jag var liten. Vi gick i skolan ihop 9 år, lekte häst efter skolan, red ihop och massa mera! Hon bor i Stockholm men det var flera år sedan jag träffade "Gabbi"... Så roligt !!

Synd att man inte då knäppte massa bilder som man gör nu! Idag ska jag faktiskt hämta lite bilder jag lämnat in på framkallning som jag ska göra tavlor av till Ingarö. Smart idé att bara köpa ram, fixa en mysig bild på familjen, huset, hunden eller vad man vill :-) istället för att bara ha bilden sparat på datorn ...
Ikea har också lekställe. En timme får barnen vara här: rita, bollhav, klättra och träffa nya kompisar! Perfekt då man kan snabbt springa runt och ta det man behöver. Jag kan ju tycka det borde vara två timmar ...... Tiden går fort när man har kul:-)


Idag kör vi innedag med kompisar & lek:-) .. hörs senare/ Kram ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar