onsdag 21 maj 2014

Gårdagen var bra !


Avslutning i parken för hela förskolan. Sång och glada barn OCH fantastiskt väder!!! Picknick efteråt som vanligt ...


Julia med sina bästisar och fröken Ewa (med dubbel w) som även var fröken under Janes år på dagis/förskolan... 



Massa föräldrar, grannar och fotografer var på plats:-) hihi. En lyckad eftermiddag då stor del berodde på barnen OCH vädret!


Efter picknick och massa sång och lek var det nästan sov-dax. Vi var ett gäng mammor och fröken som gick ut och "partade" några timmar. Mina föräldrar åkte jusst hem men (tår´) ...var här igår så jag passade på!



Även några timmar ute på Ingarö blev det, där allt går framåt (om) man är på plast:-) Jag blev lite full i skratt när jag läste mitt sms som jag skickade till Alban:

"Alla stänger uppe, En kille på plats och ska sätta upp stuprännan och fixa nya trappan. Visat luckan i golvet. Svarta bänkskivan kommer om ett par dagar sägs det... Poolkillen Börje varit där, skulle komma tisdag el onsdag o göra i ordning och byta filter etc. Han fick ditt Nr. Micke var på plats, Gräsklipparsladden har de grävt av tydligen... Stentrappan blir bra och gruset på sidan toppen !! "





Om några veckor ska allt vara klart och på måndag händer en spännande grej här ute:-) ....



Så var vår tisdag:-) KRaaam

1 kommentar:

  1. I have been browsing on-line greater than 3 hours nowadays, but I
    never found any fascinating article like yours.
    It is beautiful price enough for me. In my view, if all site owners and bloggers made excellent content as you probably did, the internet will likely
    be much more useful than ever before.

    Look into my homepage: arizona attorneys

    SvaraRadera